033 - 7600530 info@conceptsales.nl

msp_masterclass_banner_482x148

Streeft uw onderneming ook naar vaste maandelijkse opbrengsten?
En wilt u deze opbrengsten realiseren met managed services?

Cross Impact en ConceptSales organiseren de eendaagse MSP MasterClass.
In deze MasterClass leert u van twee Nederlandse experts, Laurens Bontenbal van Cross Impact en Johanan Bos van ConceptSales, en van de andere deelnemers, wat de kritische succesfactoren zijn in de ontwikkeling van een managedservicesportfolio.

Wat is de MSP MasterClass niet?
1. Een commercieel productpraatje.
2. Een kant-en-klare oplossing voor een generiek probleem.
3. Een algemeen verhaal.

Wat is de MSP MasterClass wel?
1. Een informatieve sessie die aangeeft hoe u succesvol managed services kunt opzetten en vermarkten.
2. Praktische tips van onafhankelijke sprekers.
3. Kennisdeling door meerdere experts en veel inhoudelijke discussie.
4. Een geweldig netwerkmoment.

Onder invloed van nieuwe technologische mogelijkheden, veranderende behoeften van klanten en groeiende concurrentie zijn veel ICT-bedrijven op zoek naar mogelijkheden om meer structuur en voorspelbaarheid in hun onderneming te brengen. Het antwoord is de transformatie te maken naar managed services. Om succesvol te zijn met managed services zult u de omslag moeten maken van een productoriëntatie- of urenmodel naar echte dienstverlening.

Gedurende de dag van de MSP MasterClass wordt u door Laurens Bontenbal en Johanan Bos ondergedompeld in de wereld van managed services. Hierbij nemen we gaandeweg een aantal beslissingen. U gaat naar huis met het inzicht of managed services ook voor uw organisatie toepasbaar zijn, en zo ja, wat u moet doen om de transformatie succesvol te maken. Aan het einde van deze MasterClass weet u dus of en hoe u met managed services het verschil kunt maken.

De MasterClasses duren één dag en worden op 13 mei en 11 juni in Hilversum gegeven.

Kijk op www.MSPMasterClass.nl voor meer informatie en het aanmeldformulier.

Auteur: Juri Pietersen

Juri is business lead bij Conceptsales en houdt zich bezig met sales strategie, salestraining, portfolio ontwikkeling en innovatie bij opdrachtgevers