033 - 7600530 info@conceptsales.nl

Priox“Een nieuwe servicemanagement tool implementeren kost altijd heel veel tijd en vaak valt het resultaat tegen ten opzichte van de verwachting!”

Herkent u dit? Wij binnen ConceptSales vinden dit herkenbaar. Vaak zijn namelijk de processen en werkwijze niet helder uitgewerkt. Een tool-implementatie-traject fungeert dan feitelijk als proces redesign. Dit kost veel tijd en vaak  weet men niet goed wat men precies wil.

Afgelopen jaren heeft ConceptSales het concept servicemanagement out-of-the-box ontwikkeld. Dit is een set aan processen, werkwijzen, organisatiestructuur, documenten en rapportage voor het inrichten van een beheerorganisatie. Sinds maart 2007 is ConceptSales partner geworden van Priox. Priox heeft een nieuwe tool voor servicemanagement ontwikkeld. ConceptSales heeft haar gestandaardiseerde ITIL-processen in Priox gezet, met vaste diensten en servicelevels. Een dashboard en allerlei rapportage wordt standaard meegeleverd.

Kortom, Priox is van grote waarde voor het concept servicemanagement out-of-the-box. Met Priox zijn we in staat om in een korte periode van ongeveer 6-10 weken, een daadwerkelijke verbetering (redesign) te realiseren in beheerorganisaties.  

Auteur: Juri Pietersen

Juri is business lead bij Conceptsales en houdt zich bezig met sales strategie, salestraining, portfolio ontwikkeling en innovatie bij opdrachtgevers

Deel deze informatie eenvoudig met anderen: Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter